Sunshine and Sausages en M2Media ontwikkelen campagne Schiphol

30-10-2018 (13:34) - Campagnes

In de campagne wil de luchthaven onder het motto ‘Beter sta je op de officiële parking van Schiphol’ de strijd aangaan met de concurrentie. De boodschap wordt visueel ondersteund door een beeldconcept waarin de reflectie van de bekende verkeerstoren een belangrijke rol speelt.


Wieke Vrielink, Manager Consumer Marketing Schiphol: “Dat je als reiziger niet alleen bij ons vliegt, shopt en eet, maar ook bij ons parkeert is heel logisch. Met deze campagne hebben we een construct te pakken, waarmee we het officiële karakter van onze parkings duidelijk positioneren. En daarmee de betrouwbaarheid en kwaliteit die wij als dienstverlener waarborgen.”

 

credits

Schiphol: Marijne Joosten, Jaap Hezemans, Florien Stuyling de Lange
Sunshine and Sausages
Account: Jitte Milder, Maud van der Knaap
Strategie: Jeroen Huisman
Creatie: Diederik van Kollem, Carolijn van West, Lennard Freij
M2Media
Account: Carina Tjon a Pauw, Kim van der Pal
Strategie: Matthijs Roumen