SuperHeroes Amsterdam achter 'extranormale' campagne Zalando

30-10-2019 (11:16) - Campagnes

Om Nederlandse mannen aan te moedigen meer zelfverzekerd te zijn, meer te durven en de beste versie van zichzelf te worden, lanceren Zalando en SuperHeroes Amsterdam “Be Extranormaal”. Met een dikke knipoog geeft de campagne een heel eigen draai aan de Nederlandse cultuur.
 
Met als doel meer onderscheid te creëren, moedigt de campagne “Be Extranormaal” mannen in heel Nederland aan hun eigen stijl te herdefiniëren, de status quo uit te dagen en vrij te zijn.
 
De campagne creëert een eigen link tussen de culturele context van Nederland en de laatste modetrends, met extra focus op individualisme.De boodschap van de campagne: je bent ‘Free to Be’, voel je vrij om je eigen karakter en stijl uit te dragen. De films en fotografie zijn geschoten door Noël Loozen, regisseur en fotograaf bij HALAL.
 

schoonheid in het alledaagse

Niels Straatsma, Creative Director bij SuperHeroes Amsterdam: “Er zit een schoonheid in het alledaagse. Samen met Noël hebben we hier dankbaar gebruik van gemaakt. Met Be Extranormaal hebben we een vorm gevonden die behalve mooi en herkenbaar, ook in heel veel variaties uit te werken is.”

Django Weisz Blanchetta, Managing Director bij SuperHeroes Amsterdam, voegt toe: “Dit is de eerste campagne in een reeks die we voor Zalando neerzetten. Het is een geweldig groeiend Europees D-to-C merk. Met ons digitale DNA en internationale cultuur voelen we een sterke match in het maken van creatief onderscheidend en effectief werk.”
 
 
 
De campagne gaat deze week live. 

Zalando Be Extranormaal from SuperHeroes | Amsterdam | NY on Vimeo.