Telecomprovider Delta zet glasvezel op de kaart

08-11-2021 (16:22) - Campagnes

Telecomprovider DELTA is een van de snelst groeiende glasvezelbedrijven van Nederland en levert op steeds meer plekken in ons land glasvezelinternet. Alle reden om dit met een landelijke campagne, gemaakt door Fightclub, duidelijk te maken.
 
DELTA begon ooit in Zeeland door de meest onbereikbare plekken bereikbaar te maken met een stabiele verbinding. Maar tegenwoordig gaan ze nog een stapje verder. Zo levert DELTA het snelste glasvezelinternet van Nederland en interactieve tv met 120+ zenders in steeds meer gebieden van ons land. Oftewel: DELTA gaat verder!
 
Voor een groot deel van Nederland is DELTA nog een onbekende partij, jezelf voorstellen is dan wel zo netjes. Daarom introduceren we Daan, Donnie en Dirk als dé personificatie van het merk DELTA. Zij maken duidelijk op welke manieren DELTA verder gaat voor jou als consument. Van het allersnelste glasvezelinternet tot de beste service. De drie karakters brengen we tot leven in een opvallende tv-commercial en staan centraal in de rest van de campagne”, aldus Maarten Evers, creative director Fightclub.
 
Hannah Mollen, Senior Brand Manager DELTA: “Als ‘nieuwkomer’ wil je op een positieve manier opvallen, zeker in de telecombranche die zich kenmerkt door aantal grote, gevestigde merken. Daarom hebben we er voor gekozen niet de consument in beeld te brengen, maar juist waar wij als organisatie voor staan; we gaan een stapje verder dan de rest in het ontwikkelen en aanleggen van glasvezelinternet. En als je ziet hoe dit tot uiting komt, dan vallen we zéker positief op.”
 
De campagne wordt afgetrapt met een 40 seconden commercial geproduceerd door Holyfools en is sinds vandaag te zien op televisie. Naast de tv-commercial wordt de campagne verder versterkt door een radiocommercial, social, online video, OOH, print en met uitingen in alle winkels van DELTA
 

Credits

Klant: DELTA
Verantwoordelijk bij klant: Hannah Mollen, Mariska van der Hulst, Remco Lingen, Fleur de Nijs, Martine Husmann-van der Meijden, Marieke Seinen-Kattier, Ludolf Rasterhoff
Bureau: Fightclub
Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet, Laura Bording, Niels Megens
Design: Paul van Oosterhout, Maud de Koning
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt, Kiki Sterke, Wilmer Nieuwenhuyzen
Account: Lesley Bosch, Helga Koets, Annemiek Vroon
Productiemaatschappij: Holyfools
Regie: André Maat & Joris Dommels