Tim en Tom Coronel voor Allianz Direct

05-08-2019 (09:00) - Campagnes

Allsecur was al een onderdeel van Allianz. Maar om de dienstverlening voor klanten nog sneller, efficiënter en makkelijker te maken worden vier soortgelijke Allianz bedrijven in Europa samengevoegd onder één nieuwe merknaam: Allianz Direct. 
 
Vanaf 5 augustus start de eerste fase van de overgangscampagne gemaakt door Alfred International. Net als in alle vorige Allsecur campagnes van de afgelopen 7 jaar spelen de broers Tim en Tom Coronel de hoofdrol. 
 

Credits

Klant      : Allianz Direct
Eindverantwoordelijke klant : Ron Adams
Bureau      :  Alfred International
Strategie      : Gabriel Snuverink
Account                                : Stephanie Freitag en Danielle Boskemper 
Creatie                              : Jorn Kruijsen. Jeroen van de Sande, Rogier Mahieu
RTV      : Joost Pastoor
Productiemaatschappij         : Motor
Regisseur       : Niels de Kuiper
Editor       : Martin Heijgelaar