Toto activeert Koning Toto campagne met ‘Own die Kroon’

11-03-2019 (07:00) - Campagnes

Toto en TBWA\NEBOKO lanceren een nieuw hoofdstuk in de Koning Toto campagne: Own die Kroon. Koning Toto Donnie en zijn Technische Staf Jan Boskamp spelen ook in deze nieuwe campagne de hoofdrol. De activatie ‘Own die Kroon’ staat centraal, waarbij Toto spelers kans maken op de echte Koning Toto kroon én €50.000. Of, in de woorden van Donnie: “Word die koning, 50K beloning”.
 

Arno de Jong, Directeur Brands en Portfolio Nederlandse Loterij:  “De campagne met Donnie en Jan Boskamp doet het geweldig. Totofans willen Koning Toto zijn. En wat maakt iemand nou meer een Koning, dan een echte kroon? Geldprijzen weggeven kan altijd, maar alleen bij Toto kun je een kroon winnen en een echte Koning Toto zijn.”

De campagne wordt omnichannel uitgerold op TV, social media, online, radio, Digital OOH, en in de retailkanalen.
 

credits

Bureau: TBWA\NEBOKO
Klant: Toto / René Plas & Sam Depoortere
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.