Tribes Inspiring Workplaces wil 'Back to the Office'

25-05-2021 (11:13) - Campagnes

Tribes Inspiring Workplaces is vandaag een nieuwe campagne gestart, met de slagzin 'Back to the Office'. Tribes wil met de campagne mensen stimuleren weer naar kantoor te gaan, omdat de overheid geen gehoor geeft aan herhaaldelijke oproepen dit te faciliteren.

Tribes was de eerste flexibele office operator die ingericht was op een toekomst met corona en voerde allerlei corona maatregelen door, zoals speciale luchtbehandeling, plexiglas afscheidingen, eenrichtingsverkeer en thermische camera's.

"Aan het begin van de crisis stonden onze locaties leeg, maar er komen steeds meer nieuwe en bestaande members op kantoor. We zien een stijging in zowel de afname van dagpassen en vergaderzalen als de aanvragen voor kantoren voor langere termijn, met de belangrijkste reden zijnde sociaal contact" zegt chief en founder Eduard Schaepman.
 

Weer naar kantoor

Schaepman wil met zijn campagne werknemers de mogelijkheid bieden om weer naar kantoor te gaan. "Veel bedrijven blijven een thuiswerkpolicy hanteren, maar werknemers kunnen ook voor één dag bij ons terecht. Je merkt dat ze weer opbloeien, in een andere omgeving waar men op veilige afstand met de juiste maatregelen in contact kan komen met gelijkgestemden", aldus Schaepman. De 150 campagne afbeeldingen zijn door heel Amsterdam en Rotterdam te vinden en beelden Schaepman zelf af met een leeuw op zijn schouders, als verwijzing naar de oude nomaden.