True Ideas ontwikkelt 'goed voor de horeca' campagne

06-04-2021 (16:39) - Campagnes

True Ideas heeft voor diverse merken van Unilever de 'goed voor de horeca' campagne ontwikkeld. Gordon, naast tv-persoonlijkheid en zanger ook horeca-ondernemer, heeft van heel dichtbij meegemaakt hoe hard de horeca wordt geraakt en draagt daarom graag een steentje bij aan de horeca-campagne.

Willemijn Storimans (Assistant Brand Manager, Unilever): "De langdurige sluiting van de horeca is enorm impactvol voor alle horecaondernemers. We hebben gekeken hoe we met onze merken een activatie konden opzetten, waarbij we de horeca konden helpen. Daarom maak je bij aankoop van geselecteerde Unilever-actieproducten – exclusief in de supermarkten van Superunie - kans op een dinerbon van 50 euro. Deze dinerbon kan worden gebruikt in de horeca zodra dat weer mogelijk is, of wanneer je eten gaat afhalen."
 
De campagne zal ondersteund worden via radio, online en op de winkelvloer van vele Superunie supermarkten met displays, schapkaarten en wobblers inclusief de activatie website goedvoordehoreca.nl.