Turkish Airlines lanceert 'Step on Earth' campagne

Turkish Airlines lanceert 'Step on Earth' campagne

04-02-2020 (10:44) - Campagnes

Drie vakantiegangers zetten voor het eerst in hun leven een stap op buitenlandse bodem in de nieuwste reclamespot van Turkish Airlines. ‘Step on Earth’ vergelijkt dit moment met het gevoel van verwondering dat miljoenen mensen over de hele wereld voelden toen ze keken naar de eerste maanlanding van de mens.
 
Turkish Airlines gaf drie mensen de mogelijkheid om voor het eerst de wereld buiten hun eigen land te ontdekken. De reclamespot vertelt het verhaal van Russ, Mariha, en Karlos terwijl zij voor het eerst adembenemende landschappen en uitzichten op de wereld ontdekken en moedigt aan om zelf onze wereld te  ontdekken. Het avontuur begint met een kleine stap op aarde. Tijdens de reclamespot ziet de kijker archiefbeelden van krantenkoppen uit 1969 en de voorbereidingen tot aan de lancering van de Apollo 11. Ondertussen bereiden Russ, Mariha, en Karlos zich 50 jaar later voor op de vlucht en lopen naar een Turkish Airlines vliegtuig dat op hen wacht. Iedere reiziger vliegt voor het eerst naar een andere bestemming om een nieuw landschap te ervaren.
 
De commercial werd voor het eerst getoond tijdens de derde kwart van de Super Bowl in Miami dit jaar. Dit is de vijfde keer op rij dat het merk een grote reclamespot uitbrengt tijdens deze een van ’s werelds meest bekeken sportwedstrijden ter wereld. ‘Step on Earth’ wordt in 20 landen in de wereld uitgezonden.