Unboxing awesomeness

Unboxing awesomeness

11-10-2019 (16:27) - Campagnes

‘Unboxing awesomeness’: met deze pay-off lanceert Bundleboon - de winnaar van de TV Star-competitie van All Response Media - volgende week de allereerste TV campagne voor deze unieke en op maat gemaakte kleding boxen voor kinderen.
 
Voor deze campagne zullen de komende weken alle relevante zenders binnen het BrandDeli portfolio worden ingezet met een substantieel TV-uitzendschema dat zal worden geoptimaliseerd aan de hand van ons toonaangevende ‘TV to web-visits’ attributie meet- en analyseplatform ARMalytics. Uiteraard met als doel de baanbrekende bedrijfsgroei te realiseren die TV-reclame nog altijd kan bieden.
De campagne is ontwikkeld door het Engelse bureau Dancing Aardvarks dat in voorgaande jaren ook verantwoordelijk was voor de creatie van de TV Star winnaars in de UK.
Achtergrond TV Star competitie.
 
In januari namen ruim 40 van de populairste startups in Nederland deel aan de 2019 TV Star-competitie van All Response Media om kans te maken een volledig gefinancierde TV-reclamecampagne te winnen ter waarde van € 50.000.
 
Na een eerste aanmelding volgden twee knock-out fasen, waarna acht finalisten face-to-face pitchten voor een zeskoppige jury bestaande uit competitiepartners BrandDeli en Startupbootcamp en senior management van All Response Media. Bundleboon kwam daarbij uiteindelijk als winnaar voor 2019 uit de bus.
 

credits

Klant: Bundleboon
Verantwoordelijk bij klant: Nelli Jeloudar & Monique Janke
Media: All Response Media
Creatie: Dancing Aardvarks
Director: Mike Reynolds
Producer/Editor: Brian Wiseman
Graphic Designer/Art Direction: Nick Wiseman
Director of Photography: James Saligari
 

 

 

Bundleboon "Box" from Dancing Aardvarks on Vimeo.