Univé start nieuwe radiocampagne

04-10-2019 (11:36) - Campagnes

Met de R weer in de maand zet Univé haar nieuwe radiocampagne in het teken van bar en boos herfstweer. Vanaf 7 oktober wijst de coöperatie in haar reclamespotjes op onaangename verrassingen die het najaar voor autobezitters in petto kan hebben. Maar benadrukt het dat Univé er voor hen is. ‘Met de Univé autoverrrzekering!’

Doordat het klimaat verandert krijgen we steeds vaker te maken met extreem weer. Ziet ook Univé. Nadat Nederland halverwege juni de schade opmaakte van ongewoon stormachtig weer waarin zelfs tornado’s werden waargenomen, volgden drie extreem warme perioden waarin zelfs een warmterecord sneuvelde toen het kwik voor het eerst in Nederland boven de 40°C uitkwam. Terwijl de koudemeting van -1,6°C in juli eveneens in de boeken kwam. Vanwege de verhoogde schaderisico’s die ze meebrengen volgt Univé de extreme weersontwikkelingen met meer dan gemiddelde belangstelling. En wijst het autobezitters via de radio erop dat ze met de Univé autoverzekering met Pechhulp-optie goed verzekerd de weg op kunnen komend najaar. 

De radiospotjes van Univé zijn hier en hier te beluisteren. Naast de radiocampagne adviseert Univé autobezitters op haar blog hoe ze met hun auto najaar- en winterproof de weg op kunnen.