Verkade, dat smaakt naar thuis

Verkade, dat smaakt naar thuis

21-10-2019 (13:40) - Campagnes

Aansluitend op de eerder door XXS Amsterdam ontwikkelde merkcampagne ‘..dat smaakt naar thuis’ lanceert Verkade vandaag een nieuwe campagne waarin ze laat zien dat Verkade mensen tot elkaar brengt rondom dat heerlijke warme gevoel van thuis.

John de Vries, Creative Director, XXS Amsterdam: “We vertellen een emotioneel verhaal in het domein binnen de merkcampagne van Verkade. Iets wat tegenwoordig al meer plaatsvindt in Nederland. Een kleuter die bij zijn grootouders logeert. Maar de logeerpartij gaat niet gaat zoals opa en oma in gedachte hadden. Uiteindelijk is er het moment van echt op je gemak zijn. En dat smaakt naar thuis.”

Lisette Heukensfeldt Slaghek, Senior Brand Manager Koninklijke Verkade: “We zijn erg blij met verdere uitbreiding van onze campagne. Consumentenonderzoek en feedback van onze klantenrelaties wijzen uit dat we hierbij de juiste snaar raken. Onze nieuwe productintroducties krijgen volop aandacht in tag-ons en op de winkelvloer”.
 
De commercial is vanaf maandagavond on air.
 

Credits

Opdrachtgever: Koninklijke Verkade
Verantwoordelijk bij klant: Valerie Spigt, Lisette Heukensfeldt Slaghek
Bureau: XXS Amsterdam
Csd: Daniel Kok
Accountmanager: Francis Oud
Concept & creatie: Barend Stegeman, Wessel Beumer, John de Vries
Strategy: Ira Spits
Head of Strategy: Joram Helmer
Producer: Rosa Staal
Productiemaatschappij: Bonkers United
Regisseur: Michael Beresford Wong
Producer: Jan Jinek
DOP: Daan Bukman
Edit: Gert van Berckelaer
Colour grading en online: Crabsalad / The Compound
Muziek en geluid Sizzers
Media: Vizeum, Dimitry van Hulten, Marlotte Klaassen 
 
 

Verkade TVC from XXS on Vimeo.