Verschillende aanpak ouders en kinderen bij SNS

03-07-2018 (15:54) - Campagnes

SNS heeft een betaalrekening voor jongeren gelanceerd, met veel extra’s. Helemaal inspelend op de Nederlandse consument, die natuurlijk graag extraatjes ziet. Aldus het bureau Alfred, dat in hun nieuwste voor SNS campagne ouders en kinderen wil aanspreken. De campagne leverde in de eerste week volgens SNS een recordaantal nieuwe jongerenklanten op en is nu ook op TV te zien.


Alfred ontwikkelde rond Bart en zijn dochter een Through the Line campagne voor online, TV, radio en POS om de extraatjes in de spotlights te zetten. Specifiek gericht ouders en kinderen, met een verschillende en in een verschillende vorm. Dus is er voor de jongeren een online videoclip die laat zien wat je allemaal met €20 cash kunt doen, terwijl ondertussen vader Bart op de hak genomen wordt. De clip wordt zowel online als op televisie ingezet.

 

credits

Verantwoordelijk bij klant: Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
Strategie: Gabriël Snuverink
Account: Danielle Boskemper, Joost van der Pol
Regisseur: Kevin Boitelle
Muziek: Dixak
Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst