VICE Benelux doet campagne frisdrank Sprite

24-07-2018 (09:45) - Campagnes

Het Brand Solutions team van VICE Benelux heeft een contentcampagne voor frisdrankmerk Sprite gemaakt. De campagne is gebaseerd op het inzicht van UM dat het leven van twintigers vaak de meest dynamische periode in je leven is, want er liggen veel kansen en mogelijkheden, maar dat brengt ook keuzestress met zich mee.


Tim Geelen
, Brand Manager Flavours Fanta en Sprite: “Dankzij de expertise van VICE hebben we met deze campagne van Sprite een plek gegeven in de cultuur van twintigers. De samenwerking sluit perfect aan bij waar Sprite voor staat. Born to Refresh - het is nooit te laat om je leven op eigen, frisse wijze om te gooien.”


Carsten Meijer
, Commercieel Directeur van VICE Benelux, voegt toe: “Bij VICE geloven we dat je op zoek moet gaan naar een logische plek voor jouw merk binnen de cultuur van je doelgroep. Je kunt pas een merkboodschap overbrengen als je weet wat er speelt in die leefwereld Enerzijds zorgt deze ‘sweet spot’ dat een merk een authentieke en natuurlijke rol kan innemen binnen cultuur en anderzijds daadwerkelijk waarde toevoegt voor de ontvanger."

 

credits

VICE Brand Solutions:
- Geluid- Tony Streefkerk
- Creative - Martine van den Boomen
-Strategie - Naique Tanate
-Producer - Felix van Es
-Account manager - Anne Sophie Erbe
-Project manager - Michelle Krevetzky
-Editor - Rob Gelder
-Post productie coordinator - Boye Rijs

-Sr. Creative Producer (UM Studios) - Terri Bos
-Media Partnerships Manager (UM Studios) - Josine Pelleboer
-Brand Manager ( Sprite ) Tim Geelen
-Mediamanager Coca Cola Nederland: Annemieke Nederlof & Anouk Slond
-Media Consultant UM: Felix Helmans
-Campaign manager UM: Lyke Dullemeijer