Waar sta jij?

Waar sta jij?

03-01-2018 (11:18) - Campagnes

Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt in op dit moment van het jaar met een nieuwe inspirerende campagne waarin de vraag “Waar sta jij?” centraal staat.


In de campagne vertellen 'echte' mensen wat hun beweegredenen waren om verder te studeren. Om niet stil te staan en om te blijven groeien. En wat het hen heeft gebracht. Dit levert mooie, ontroerende, soms grappige en inspirerende verhalen op. En d vraag aan de kijker:  “En waar sta jij?”. Groei door. LOI


Voor de uitrol van de campagne ontwikkelde N=5 een video-content ecosysteem. Waarvoor het naast de TVC’s, (40) kortere video’s opnam met oud LOI-studenten die hun eigen inspirerende verhaal vertelden. Dit video-content ecosysteem geeft LOI de mogelijkheid om voortbouwend op het bereik van de TVC’s steeds nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen.


De nieuwe campagne is de derde campagne onder het merkthema ‘Groei door', waarmee LOI verder bouwt aan haar positie als dé opleider van Nederland via TV, radio, Online video, online advertising (programmatic).

credits

Klant: LOI
Bureau: N=5

N=5
Concept: Lukas van de Ven, Romke Oortwijn
Concept Digital: Olaf van der Geld
Design: Jan Jesse Bakker
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Ole Christern, Astrid Witteveen, Mette Ouborg
RTV Producer: Lotte de Rooij
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Mea Dols de Jong
Productie: Job Sanders
DOP: Lex Brand

LOI
Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot