XXS achter Zorg voor #deleven deel 2

05-12-2017 (10:48) - Campagnes

Deze week lanceert Anderzorg de vervolgcampagne van Zorg voor #deleven, net als deel 1 gemaakt door XXS Amsterdam. Anderzorg presenteert zich als de ideale zorgverzekering voor millennials.
 
Onderdeel van de campagne is de focus op de burn-out, helaas veel voorkomend onder millennials. Artieste Sharon Doorson komt in een korte online film uit voor haar burn-out en vertelt hoe zij er sterker uit kwam. De komende weken komt Anderzorg met online advies voor het voorkomen ervan, met blogs, chatsessies met een coach en een Facebook live sessie. De campagnesite dient als kennisplatform. De eindejaarsvampagne bundelt als het ware alle social uitingen op het gebied van meedenken, vernieuwen en veranderende zorg. Anderszorg wil meeveranderen en wil dat met Zorg voor #deleven duidelijk maken. 
 
Dit najaar biedt Anderzorg weer de mogelijkheid om over te stappen via zijn Instagrampagina, millennialstijl. De geïntegreerde campagne bestaat verder uit een online documentaire, een tv-commercial, display en programmatic radio. 
 

credits

Opdrachtgever: Anderzorg
Klant: Maurice van Dijk, Jeroen Hamstra, Cynthia de Rooij 
Account bureau: Robbert-Coen Koreman, Annika Timmer 
Creatieve Directie: John de Vries en René Verbong
Art: Paul van Uden 
Copy: Anne-Maro Huberts 
Strateeg: Michael van den Brande 
Agency producer: Marcel Ossendrijver 
Fotografie: Masha Osipova 
Film productiemaatschappij: Cake Film & Photography 
Regisseur: Madja Amin 
D.O.P.: Noël Schoolderman 
Executive producer: Jolanda de Boer
Producer: Berthine van Dalen 
Post production company: Captcha 
Muziek: Sef
Sound studio: Soundcircus 
Sound design: Feike de Wit 
Editor: Lykle Tuinstra