XXS achter Zorg voor #deleven deel 2
05-12-2017 (10:48) - Campagnes
Deze week lanceert Anderzorg de vervolgcampagne van Zorg voor #deleven, net als deel 1 gemaakt door XXS Amsterdam. Anderzorg presenteert zich als de ideale zorgverzekering voor millennials.
Onderdeel van de campagne is de focus op de burn-out, helaas veel voorkomend onder millennials. Artieste Sharon Doorson komt in een korte online film uit voor haar burn-out en vertelt hoe zij er sterker uit kwam. De komende weken komt Anderzorg met online advies voor het voorkomen ervan, met blogs, chatsessies met een coach en een Facebook live sessie. De campagnesite dient als kennisplatform. De eindejaarsvampagne bundelt als het ware alle social uitingen op het gebied van meedenken, vernieuwen en veranderende zorg. Anderszorg wil meeveranderen en wil dat met Zorg voor #deleven duidelijk maken.
Dit najaar biedt Anderzorg weer de mogelijkheid om over te stappen via zijn Instagrampagina, millennialstijl. De geïntegreerde campagne bestaat verder uit een online documentaire, een tv-commercial, display en programmatic radio.
credits
Opdrachtgever: Anderzorg
Klant: Maurice van Dijk, Jeroen Hamstra, Cynthia de Rooij
Account bureau: Robbert-Coen Koreman, Annika Timmer
Creatieve Directie: John de Vries en René Verbong
Art: Paul van Uden
Copy: Anne-Maro Huberts
Strateeg: Michael van den Brande
Agency producer: Marcel Ossendrijver
Fotografie: Masha Osipova
Film productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regisseur: Madja Amin
D.O.P.: Noël Schoolderman
Executive producer: Jolanda de Boer
Producer: Berthine van Dalen
Post production company: Captcha
Muziek: Sef
Sound studio: Soundcircus
Sound design: Feike de Wit
Editor: Lykle Tuinstra