XXS heeft zorg voor de zaak

12-09-2017 (10:27) - Campagnes

Achter een ziekmelding kan meer schuilgaan dan je in eerste instantie zou vermoeden. Zorg van de Zaak wil dit punt duidelijk aan het voetlicht brengen en start vandaag een campagne om de inzetbaarheidscoach in de schijnwerpers te zetten. De campagne werd ontwikkeld door XXS Amsterdam.
 
arbodienst
De timing van de campagne is geen toeval, want in september kunnen bedrijven switchen van arbodienst. Zorg van de Zaak heeft het arbopakket voor MKB’ers uitgebreid met de inzetbaarheidscoach, die verder kijkt dan alleen medische grondslagen en zich ook buigt over kwesties (vermeende) onenigheid op de werkvloer, loodzware mantelzorg of een baan die niet meer matcht met de persoonlijke wensen. 
 
aftrap
De campagne Beter inzetbaar wordt gelanceerd op 12 september in FC Utrecht-stadion Galgenwaard. Experts vertellen aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe om te gaan met verminderde inzetbaarheid op de werkvloer. Daarnaast legt Olympisch schaatskampioen Mark Tuitert een duidelijke link tussen topsport en het ondernemerschap. Hij vertelt aan de hand van een aantal life changing events hoe deze van invloed waren op zijn prestaties tijdens zijn (sport)carrière. De campagne bestaat uit prerolls, advertenties, banners én het thema komt op het shirt van de spelers van FC Utrecht.
 
credits:
Opdrachtgever:  Zorg van de Zaak
Verantwoordelijk bij klant: Marius Touwen, Angeline van Dijk, Nathalie Ruisendaal, Anouk-Aimee Lilipaly en Sandra Vollema   
Bureau: XXS Amsterdam            
Account: Francis Oud
Agency producer: Mascha Mioch en Romy Pronk          
Creative Directie: John de Vries, René Verbong
Art: Martijn van Sonsbeek                                           
Copy: Jan de Roos, Saskia Meijer          
Strategie: José Evers                    
Fotografie: Jan Banning              
Film prod. Mij: XXS Amsterdam              
Regisseur: Judith Schut              
Camera en edit: Pieter Bokhorst (XXS Amsterdam)                      
Muziek: BMG Production music