YoungCapital en INDIE Amsterdam lanceren campagne

15-01-2018 (14:10) - Campagnes

Vandaag lanceert YoungCapital, het uitzendbureau voor jongeren, haar nieuwe campagne. De campagne is bedacht door INDIE Amsterdam en wederom geregisseerd door Paul Geusebroek, die afgelopen jaar zijn internationale doorbraak beleefde met Superbowl commercials voor onder andere Pokémon, Toyota en Gatorade.


Suzanne van der Cammen
, Head of Marketing Communications bij YoungCapital: “YoungCapital is hét uitzendbureau voor jongeren. Zij zijn onmisbaar voor elk bedrijf. Met de campagne ‘Make Money. Work’ haken we in op de behoefte van generatie Z om geld te verdienen. Voor hen staat geld voor onafhankelijkheid, voor de vrijheid om je dromen waar te kunnen maken. De boodschap is duidelijk. Als je dat wil, dan moet je er gewoon wel hard voor werken.”


directer dan millennials

Rogier de Bruin en Emilio de Haan, Creative Directors INDIE Amsterdam: “Generatie Z is weer wat concreter en directer dan de millennials. Daar spelen we op in met een campagne die nogal ongenuanceerd en uitgesproken zegt waar het op staat ‘Make Money. Work’. We wilden dit visueel rijk en overdonderend vertellen, daar is Paul Geusebroek de gedroomde regisseur voor.”  

 

YoungCapital - Make Money Work from INDIE Amsterdam on Vimeo.