Zalando viert comfortzone in nieuwe sportcampagne

07-01-2020 (16:52) - Campagnes

Zalando nodigt mensen in een nieuwe sportcampagne uit hun comfort zone te vieren en het te zien als iets om trots op te zijn. In plaats van dat je uit je comfort zone moet stappen, wat tegenwoordig steeds vaker wordt gezegd wordt.
 
Of je nu traint voor een marathon buiten of oefeningen doet thuis; zolang jij het op jouw manier doet, doe je het goed. Door verschillende mensen te laten zien die actief zijn in hun comfort zone, vertelt Zalando dat je vrij bent om te zijn wie je bent. 
 
Zalando werkte voor deze campagne samen met SuperHeroes Amsterdam. In de campagne introduceert het online fashion platform de nieuwste sportcollecties. Hierbij ligt de nadruk op het behouden van je eigen persoonlijke look. De goede voornemens campagne draait momenteel in 17 Europese markten. Bekijk hier de video's.
 

Credits

Bureau: SuperHeroes Amsterdam
ECD: Rogier Vijverberg
Creative Director: Niels Straatsma
Creatie: Sharon Goldstoff, Ola Syse
Strategie: Daniel Vargas-Gomez
Account Director: Marieke Fit
Account Manager: David Andrés Vis Larzábal
Agency Producers: Angélica Pangat, Severien Jansen


Production company: HALAL
Photographer: Ahmed Chrediy
DOP: Louis Mackay
Producers: Swantje Hoppe, Rose Donoghue
Stylist: Jessica Klimach
Hair/make-up: Chris Volkers
Editor: David Graham
Grading: The Compound
Sound Design: Stainless Sound