Ziggo scherpt merk verder aan in nieuwe campagne

17-07-2020 (12:56) - Campagnes

Ziggo lanceert maandag 20 juli een nieuwe campagne en pay off als onderdeel van een aanscherping van het Ziggo merk. Deze aanscherping is een volgende stap om het Ziggo merk nog sterker neer te zetten. Deze campagne en de nieuwe pay off “Enjoy it all” zijn onderdeel van de implementatie van het aangescherpte merk in de volle breedte van de VodafoneZiggo organisatie. Voor de ontwikkeling en implementatie werkt VodafoneZiggo nauw samen met WPP GoOne, strategisch partner van VodafoneZiggo.
 
In de aanscherping staat het belang van connectiviteit, de kern van de producten en diensten van Ziggo. Dat belang neemt in ons dagelijkse leven immers alleen maar toe. Het brengt mensen de nieuwe mogelijkheden, entertainment, gemak, comfort en controle over hoe zij hun leven willen inrichten. De manier waarop we verbinding maken met dit alles is net zo belangrijk. Wanneer dat moeiteloos en vloeiend voelt, genieten we nog meer. Dan verrijkt connectiviteit ook echt onze levensstijl. En zo geniet iedereen op zijn of haar eigen manier ten volste. Daarom zegt Ziggo vanaf nu tegen heel Nederland: Enjoy it all.
 
Maandag 20 juli gaat de eerste aflevering van de nieuwe campagne live. Want in de zomervakantie doen we
graag nieuwe dingen en zoeken we een fijne plek om te ontspannen. Veel van de vertrouwde gemakken van
thuis moeten we dan even missen. Echter, omdat we dit jaar niet massaal op vakantie gaan maken we er thuis, met alles wat Ziggo te bieden heeft, zelf elke dag een feestje van. Dan verandert een ‘ toch opeens
in een heerlijke all inclusive thuis en dat zien we terug in de campagne.
 
VodafoneZiggo zal in samenwerking met WPP GoOne gelijktijdig met en in navolging op deze eerste campagne verdere aanscherping over de hele breedte van de het merk Ziggo worden door.voeren