Zorg op z’n Sallands met medewerkers in hoofdrol

03-10-2018 (15:16) - Campagnes

In de nieuwe campagne van Salland Zorgverzekeringen nemen medewerkers een korte film hun collega’s mee in het DNA van de verzekeraar. De verfilming van het merkverhaal is de aftrap van de eindejaarscampagne. De ontwikkeling en uitvoering was in handen van Crowdmedia


Wie is Salland, waar is Salland goed in en bovenal: waarom bestaat Salland? Dat zijn de vragen die gesteld werden aan medewerkers om het echte verhaal van de verzekeraar op tafel te krijgen. Unaniem en afzonderlijk van elkaar gaven de geïnterviewden aan dat Salland bestaansrecht heeft door haar regionale, zorgzame instelling. Zorgzaamheid is één van de speerpunten van zowel de verzekeraar als de inwoners van de regio Salland. Deze zorgzaamheid is voor deze film vertaald naar “Zorg op z’n Sallands”.

 

achterban

De film wordt vertolkt door 8 medewerkers van Salland. Deze hoofdpersonen voeren het woord namens de rest van de organisatie. Alle medewerkers van Salland hebben de film op dinsdag 2 oktober gezien in de schouwburg van Deventer. De aankomende tijd worden meerdere media ingezet om deze film aan de achterban van Salland te laten zien. 

 

credits

Contentmarketingbureau: Crowdmedia 
Productiebedrijf: Café Noir 
Verantwoordelijk voor brand narrative: Manfred Bik Consultancy
Verantwoordelijke bij Salland Zorgverzekeringen: Marije Bruning