Hoe Karma Kebab impact wil maken

16-06-2021 (17:51) - Challenger Stories

FONK magazine presenteert in samenwerking met GUC Agency maandelijks de serie Challenger Stories. Deze serie krijgt online invulling met een vlog, waarin genomineerde Coolest Dutch Brands een podium krijgen. In deze aflevering: Marcel van der Heijden van Karma Kebab, dat in maart dit jaar als derde werd genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2021.
 
Marcel van der Heijden: ‘We willen het allergrootste kebab merk ter wereld neerzetten. De ‘Coca-Cola’ van de kebab worden. Als ons dat lukt, kunnen we ook impact maken omdat we plantaardig zijn. We hebben niet de illusie dat we in ons eentje het wereldwijde voedselprobleem kunnen oplossen of de opwarming van de aarde tegengaan, maar we kunnen er wel een bijdrage aan leveren."
 
Meer weten over de sustainable doelstellingen van Karma Kebab en de visie van cofounder Marcel over hoe je een merk neerzet en wat volgens hem de meest inspirerende sustainable brands van Nederlandse komaf zijn?
Bekijk en beluister de vlog hieronder!