Aida Merino (LVB) wint goud bij JongeHonden-pitch voor Under Armour

20-01-2020 (13:17) - Creatie

De 29-jarige Aida Merino, creative lead bij LVB en Lovebrand Designers, heeft bij de maandelijkse JongeHonden-pitch goud gewonnen met haar campagne-idee voor sportmerk Under Armour. Haar prijs is een reis naar Cannes in juni dit jaar, om Cannes Lions International Festival of Creativity 2020 bij te wonen.
 
Merino ontwikkelde het beste creatieve idee voor het Amerikaanse sportmerk Under Armour, rondom hun nieuwe ‘The Only Way Is Through’-campagne. Aida Merino: ‘Vijf jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Mijn doel? Groeien in de creatieve industrie. Kort geleden kwam ik in aanraking met de – in het vakgebied bekende – JongeHonden-pitches. Dit zag ik als mijn grote kans. Twee keer won ik met een pitch-idee brons. Mijn derde poging voor Under Armour resulteerde in goud. Dat is waanzinnig!’. JongeHonden is een non-profit organisatie en wil de ideeën van jonge creatieven verbinden aan internationale bedrijven en organisaties. Dit doen ze sinds 1991 door middel van pitches voor diverse merken, waar creatieve twintigers zich op kunnen inschrijven. Naast de daadwerkelijke uitvoering van de pitch, worden de winnaars ook beloond met een andere ervaring: een trip naar het Cannes Lions Festival of Creativity.