‘Bart Leert’ bereikt de consument van de toekomst

22-11-2017 (16:30) - Creatie

In het nieuwe format ‘Bart Leert’ op Nickelodeon staat het concept ‘leren van nieuwe dingen’ centraal. Binnen dit format kunnen merken bijdragen aan de ontwikkeling van een nieuwsgierige doelgroep en kunnen merken  deze consument van de toekomst op een sympathieke manier in contact brengen met een bepaald merk of product.


Presentator Bart beleefde zijn eerste avontuur samen met YouTube-held ‘Viskid Boaz’, voor Sportvisserij Nederland. Samen inspireerden zij de kleine kijkers om ook eens te gaan vissen op karpers en snoeken en informeerden zij wat je daarvoor nodig hebt: onder meer de VISpas.

1+ bereik van 47%

De campagneresultaten van Sportvisserij Nederland waren zeer goed. De promo had een 1+ bereik van 47% en bijna 7 miljoen contactmomenten met kids tussen 6 en 12 jaar. En ook hun ouders keken mee, want op ouders & kinderen behaalden de promo en de afleveringen 9% netto bereik! Nieuwsgierig? Bekijk de afleveringen op http://www.bartleertvissen.nl/

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.