Bavaria lanceert nieuwe fles met commercial

15-04-2019 (13:44) - Creatie

Brouwerij Bavaria bestaat 300 jaar. Ter ere van dit jubileum introduceert Bavaria een nieuw design voor al haar bieren. De nieuwe fles vertelt het verhaal van familiebrouwerij Bavaria.
 
Centraal staan de eigen mouterij en het zuivere mineraalwater uit eigen bron. Ook de passie voor bier die al zeven generaties wordt doorgegeven zien we terug in het uiterlijk. Opvallend is daarnaast de lange, strakke hals van de fles met reliëf. Om heel Nederland kennis te laten maken met de nieuwe verpakkingen, komt Bavaria met een grootse campagne met de slogan: ‘Zo. Onze Nieuwe Fles’. Bekijk hier de commercial. Vanaf vandaag zijn de Bavaria bieren en het krat met nieuwe design verkrijgbaar.
 
De introductie van het nieuwe design is een mijlpaal in de geschiedenis van Bavaria. Wat 300 jaar geleden begon als kleine thuisbrouwerij, groeide uit tot een internationale familiebrouwerij. 'Als bierbrouwer met drie eeuwen ervaring nemen we het brouwen van bier sinds jaar en dag serieus. Vandaar dat we géén afscheid nemen van de bruine fles, want dat is beter voor de smaak en kwaliteit van het bier', vertelt Florent Renders, Marketing Manager Bavaria bij Royal Swinkels Family Brewers. 'Het nieuwe design verwijst naar onze rijke geschiedenis en past tegelijkertijd bij het Bavaria van nu. We vernieuwen al generaties lang en ook in de toekomst blijven we pionieren. Met het nieuwe design vertellen we dit verhaal rechtstreeks aan de consument.'
 

nieuwe campagne

Onder de noemer ‘Zo. Onze Nieuwe Fles’ komt Bavaria vandaag met een landelijke campagne waarin zij het nieuwe design presenteert. Als onderdeel van deze campagne heeft Bavaria een commercial gemaakt die in de komende drie weken te zien is op tv, online, in de bioscoop en op (digitale) abri’s. “We zijn erg trots op de nieuwe fles. Daarom hebben we een campagne neergezet met veel mediadruk, zodat heel Nederland snel kennismaakt met ons nieuwe design”, aldus Renders. 

Vrijwel alle vernieuwde Bavaria bierflessen, -blikken en -kratten zijn vanaf 15 april verkrijgbaar in supermarkt en horeca in heel Nederland.