Creative agency RIDE werkt voor De Nederlandse Kluis

13-12-2018 (10:07) - Creatie

De Nederlandse Kluis, de grootste onafhankelijke aanbieder van professionele kluisruimte in Nederland, kiest na een pitch voor RIDE als creatief bureau. Het Amsterdamse bureau ging direct aan de slag voor de landelijke geïntegreerde najaarscampagne die inmiddels live staat. De eerste resultaten zijn boven verwachting.


RIDE werd gekozen vanwege de strategische benadering en creatieve concepten. Walter Morriën, marketingmanager bij De Nederlandse Kluis: “Ze begrepen precies welke toon de juiste was om onze potentiële klanten mee te bereiken. In de uitvoering zijn ze van wereldklasse”. Creatief directeur Pim de Graaff van RIDE: “De Nederlandse Kluis heeft een heel slim product te pakken. Het is een heerlijke uitdaging om daar nog meer mensen enthousiast voor te krijgen.”


eerste resultaten

De landelijke campagne, genaamd ‘Best bewaard’ werd uitgezet in online video, outdoor, radio en display advertising. De Nederlandse Kluis meldt dat de eerste resultaten goed zijn: op Facebook en YouTube zijn samen al meer zevenhonderdduizend mensen bereikt met een bescheiden mediabudget. Daarnaast is het uitkijkpercentage van de video’s ruim boven verwachting.