'Eigen mensen' in de hoofdrol van H&M's nieuwe campagne

05-03-2018 (14:56) - Creatie

Niet David Beckham of Jesse Williams, maar vijf medewerkers spelen de hoofdrol in H&M’s nieuwste herencampagne. Vanaf deze week zijn de mannen te bewonderen in de etalages en op de winkelvloer van alle Nederlandse H&M-winkels, op social media en in het magazine L’OFFICIEL HOMMES.


Via H&M’s interne platform konden collega’s zich opgeven om model te staan voor de nieuwste herencampagne. Voor Dion, Sander, Kutsal, Robin en Maik werd deze droom werkelijkheid. Van sales advisor in de winkel tot aan recruiter op het hoofdkantoor. Susan Krau, country manager: “Het is voor het eerst in de Nederlandse H&M-geschiedenis dat onze eigen medewerkers schitteren in een fashioncampagne. Ik ben ontzettend trots dat ‘onze jongens’ het gezicht zijn. Zij zijn tenslotte de beste H&M-ambassadeurs.”


digitale abri's

De campagnebeelden zijn geschoten in samenwerking met fashionmagazine L’OFFICIEL HOMMES en worden gebruikt in alle Nederlandse H&M-winkels met een herenafdeling; bij de kassa’s, op de winkelvloer en in de etalages. Ook zijn er campagnevideo’s gemaakt die afgespeeld worden op grote digitale abri’s door Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Verder wordt alle content verspreid via H&M’s social media-kanalen Facebook, Twitter en YouTube.