Jean Mineur neemt afscheid van mijnwerkertje

Jean Mineur neemt afscheid van mijnwerkertje

19-12-2018 (20:25) - Creatie

Jean Mineur Mediavision (JMM), specialist in bioscoopreclame, krijgt een nieuwe, frisse en eigenzinnige huisstijl. JMM lanceert in de drukste bioscoopperiode van het jaar, op 20 december 2018 haar nieuwe intro.

 
Na bijna 18 jaar neemt Jean Mineur Mediavision afscheid van Le Petit Jean als haar vertegenwoordiger. Voor deze uitdagende opdracht is Paul Postma van Postma / Graphics and Motion, in samenwerking met visual designer Raoul Deleo ingeschakeld. “Het toch wel iconische mijnwerkertje laat zich niet zomaar vervangen en na een uitvoerige pitch waren wij overtuigd dat Paul en Raoul onze ambities konden visualiseren” aldus marketing manager Brenda Kok.
 

De geestelijke vaders Paul en Raoul hebben uiteindelijk een indrukwekkend en hoogwaardig product weten af te leveren. “Wij wilden op een ludieke, kleurrijke en creatieve wijze tonen hoe de door Jean Mineur getoonde reclame het publiek kan transformeren en aangrijpen”. De nieuwe leader sluit hiermee beter aan bij het visuele spektakel in de bioscoop.
 

Onder de bezielende leiding van Jeroen van den Idsert van productiemaatschappij Hazazah en creative production studio Ambassadors is er een nieuwe leader gemaakt die de focus en creativiteit van Jean Mineur weet te vertalen. Hij is speciaal ontworpen voor de tot verbeelding sprekende omgeving van bioscoop waar het publiek onderdeel is van de magie. Een complementair logo is in productie en zal stapsgewijs worden doorgevoerd.