Matters Most ontwikkelt nieuwe visuele identiteit Royal Talens

13-02-2020 (10:12) - Creatie

Met de lancering van de nieuwe website van Royal Talens is de nieuwe visuele identiteit officieel live. Matters Most ontwikkelde eerst een passende merkidentiteit en merkconcept. De heritage van het merk als creatieve krachtgever vormde hiervoor de basis.
 
De doorvoering van de visuele identiteit is op dit moment in volle gang, waarbij royaltalens.com het eerste wapenfeit is. De Nieuwe Zaak is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de website. De volledige Royal Talens case is te vinden op www.mattersmost.nl


empower your creativity

In het nieuwe merkconcept draait alles om creatieve expressie mogelijk maken voor iedereen. Royal Talens gelooft namelijk in creatieve expressie als sleutel tot een gelukkiger mens en samenleving. Daarom motiveren zij iedereen om penseel, stift of potlood op te pakken en eigen creativiteit te uiten. 
 
Harold Kruis (marketing director): 'Matters Most ging trefzeker te werk. Binnen de ambitieuze ontwikkeltijd kwamen zij met een creatief ontwerp dat Royal Talens een geheel eigen stijl heeft gegeven. We kunnen weer jaren vooruit en zijn trots op het resultaat.'