No Rules: must read!

13-08-2020 (11:13) - Creatie

Met meer dan 180 miljoen geabonneerden in 190 landen heeft Netflix de manier waarop wij toegang hebben tot films en series voor altijd veranderd. Van een dvd-service transformeerde het bedrijf naar een online streamingsdienst en een van de meest onorthodoxe, creatieve en succesvolle mediabedrijven in Silicon Valley. Maar hoe is Netflix in staat constant te blijven innoveren en groeien?
 
In No rules rules, dat 27 augustus bij Uitgeverij Spectrum verschijnt, doet Netflix medeoprichter en CEO Reed Hastings een boekje open. 

Van meet af aan zette Reed zich in voor innovatie en ontwikkelde hij een revolutionaire bedrijfscultuur waarmee Netflix uitgroeide tot een ware entertainmentgigant. Dit betekende dat er gebroken moest worden met gangbare geschreven én ongeschreven managementregels. Zo is hard werken bij Netflix niet het belangrijkste en gaat het niet om het tevreden houden van je baas, maar staat radicale openheid juist centraal. Toen Hastings zijn plan opstelde waren de gevolgen van zijn ideeën niet te voorspellen, maar het bleek een ongekende succesformule: flexibiliteit, snelheid en durf zijn de kernwaarden waarmee deze nieuwe techreus de wereld verovert.

Auteurs: Reed Hastings en Erin Meyer
Aantal pagian;s 336
Uitvoering: paperback
Prijs: €21,99
ISBN: 9789000365685
ISBN E-BOOK: 9789000365692
Prijs e-boek: € 11,99