ONVZ positioneert zich als ‘De Vrije Zorgverzekeraar’ in nieuwe campagne

27-10-2020 (12:44) - Creatie

Zorgverzekeraar ONVZ benadrukt in een recent gelanceerde positioneringscampagne het belang van de vrijheid om zelf je zorg te kunnen kiezen. KesselsKramer die de campagne ontwikkelde, positioneert ONVZ daarmee als ‘De Vrije Zorgverzekeraar’, één van de meest premium zorgverzekeraars van Nederland.?

Voor de campagne werkte KesselsKramer samen met fotograaf Lotte van Raalte, die naast fotografie ook de regie van de tv-commercials en online video’s op zich heeft genomen. Op beelden legt de campagne met het motto ‘Wees vrij…’ via verschillende radio en tv-commercials, dagbladadvertenties, een zichtbare OOH-campagne en een uitgebreide online sales-campagne uit dat je bij ONVZ vrij bent. Om te zijn wie je bent, om de zorg te kiezen die bij je past, maar ook om gewoon te allen tijde een second opinion aan te vragen. 
 

Credits

Klant: ONVZ 
Bureau: KesselsKramer
Productie: HALAL
Fotografie en regie: Lotte van Raalte
DoP: Daan Bukman
Montage: Amber Hooijmans
Geluid: Shakee @ HaaiFaai Deluxe
Grading: Erik @ De Grot
Muziek: Super Awesome Studios