Rebranding Paazl door KoeweidenPostma

07-03-2018 (13:44) - Creatie

Om internationaal een stap te kunnen zetten vroeg Paazl aan KoeweidenPostma om een rebranding, waardoor in één oogopslag duidelijk is waar Paazl voor staat. Oprichter Bernard Schreiner: ‘Wij willen de e-commerce markt van alle belemmeringen rondom bezorging bevrijden, en dat willen we in iedere vezel van ons merk laten zien’. 

 

Creative director Eddy Wegman: ‘Paazl had zijn positionering al scherp geformuleerd, en zette ons aan het werk met het thema bewegingsvrijheid. Ja, dan is het leuk werken.’ 
 

Met de software van Paazl kunnen webshops de inzet van verschillende pakketvervoerders optimaal regisseren en houden ze de communicatie met hun klanten in eigen beheer. Tot en met de bezorging en eventuele retournering. De Amsterdamse scale-up heeft binnen de Nederlandse online retail wereld in korte tijd al naam weten te maken met klanten als G-Star RAW, Scotch & Soda, Suitsupply, Greetz en Heineken.