Social Review april

04-05-2020 (11:29) - Creatie

Voor steeds meer mensen geldt: mobile first en àltijd online. We zijn vaker ‘op afstand’ de hele dag in contact met hun vrienden via TikTok, YouTube, insta of Snapchat. En anders brengt het gamen ons 'bij elkaar'. FONK selecteert in samenwerking met een wisselende jury van creatives en strategen maandelijks de 10 beste merken op social. Dit is de keuze van de maand april:
 
IKEA (TikTok)
 
FC Ajax (TikTok)
 
De Efteling (TikTok)
 
Vans (TikTok)
 
StukTV (YouTube)
 
Albert Heijn (TikTok)
 
Gamma (TikTok)
 
Olympic Games (Instagram)
 
WNF Nederland (Instagram)
 
Rode Kruis (TikTok)


aanmelden voor mei nu open

Wil je jouw nieuwe social media campagne aanmelden voor de FONK Social review van mei, meld deze dan aan bij nicolette@fonkonline.nl onder vermelding van "Social Review mei".