The Best Social Awards 2018 breidt uit

07-03-2018 (10:04) - Creatie

De vijfde editie van The Best Social Awards staat weer voor de deur. De awardshow wordt opgedeeld in twee dagen. Zo krijgen de business categorieën op 6 juni en de audience categorieën op 7 juni elk meer focus. 
 
Het social media landschap en haar trends veranderen continu. Daarom zijn er ook dit jaar aangepaste- en nieuwe categorieën: Beste Influencercampagne, Beste Chatbotcampagne, Beste Livestream, Beste Muser, Beste Bericht van de Politie, Beste Bericht van Sporter, Beste Fail. De YouTubecategorie is opgesplitst in Beste YouTuber en YouTubeserie. Zo maken de awards in 2018 onderscheid in de waardering voor het talent en de content.
 

Vanaf 7 tot en met 30 maart kunnen bedrijven, overheden en andere organisaties hun beste content en campagnes inzenden voor The Best Social Awards. Iedereen kan in diezelfde periode suggesties inzenden.
 
 
The Best Social Awards wordt dit jaar ondersteund door Boomerang Create, Coosto, Elevate Digital, Heineken, Huawei, Riff, Supermassive, Social Inc. en Watermelon.