Today is a good day to discover LSD

Today is a good day to discover LSD

09-11-2017 (16:55) - Creatie

GoodHabitz heeft Fitzroy gekozen voor haar nieuwe positionering, rebranding en internationale campagne. Het bedrijf is de marktleider op het gebied van e-learning, waarbij positiviteit en humor hoog in het vaandel staan.


GoodHabitz heeft meer dan 110 online trainingen. Fitzroy ontwikkelde de campagne “Today is a good day to upgrade yourself” om zo iedereen uit te nodigen om iedere dag iets bij te leren. 


Amsterdamse Wallen

Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: “In onze campagne zetten we alle online trainingen in het zonnetje op een leuke/grappige manier en/of medium. Zoals bijvoorbeeld de training ‘Gesprekstechniek LSD’ (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen). Deze hebben we onder andere op de Amsterdamse Wallen geplaatst onder het motto: “Today is a good day to discover LSD”. 


400 klanten

Tim Indencleef, marketing manager GoodHabitz: “De afgelopen jaren is GoodHabitz in Nederland enorm hard gegroeid en inmiddels bedienen we meer dan 400 klanten. Nu is het tijd om ook internationaal door te pakken. Daarom hebben we Fitzroy in de arm genomen. Zij konden ons net dat duwtje geven dat we als organisatie nodig hadden. Met deze campagne kunnen we nu Duitsland en de U.K. veroveren.”