Volkswagen en ACHTUNG! zetten vol in op content

31-10-2019 (16:13) - Creatie

2020 moet het jaar worden waarin Volkswagen een nieuwe range aan elektrische modellen op de markt brengt. De grote vraag is alleen, is Nederland daar wel klaar voor? Steeds meer mensen geven aan wel een elektrische auto in overweging te nemen maar we zien nog steeds dat maar een klein aantal mensen daadwerkelijk er een koopt. Tijd om Nederland aan de hand te nemen.
 
Na 8 menselijke stellingen voorgelegd te hebben aan autorijdend Nederland, waren er vooral veel en vooral wisselende reacties. Zodanig veel dat een contentformat hierover niet uit kon blijven. 

Berno Schokker: We kiezen heel bewust om dit jaar groots uit te pakken met een social & content format. Het onderwerp elektrisch rijden gaat niet alleen maar over nieuwe modellen en innovaties. Als marktleider zullen we heel Nederland aan de hand meenemen van deze verandering, we weten dat er veel onwetendheid is over dit onderwerp en daarom focussen we ons dit jaar en volgend jaar op het creëren van de juiste content om alle vragen te blijven beantwoorden.

 

Het format is ontwikkeld door Achtung!mcgarrybowen en in samenwerking met Mediacom & Volkswagen doorontwikkeld als long format op youtube en Volkswagen.nl. De short formats zie je terug op tv bij RTL 4, insta stories en ook bij de Volkswagen dealer.

Meer zien: https://www.volkswagen.nl/tegenpolen