Content Management Bureau Crossphase in Top 250 Groeibedrijven van Nederland

08-04-2019 (12:10) - Economisch

Crossphase staat in de Top 250 Groeibedrijven van Nederland. Het Erasmus Centre for Entrepreneurship (ECE) en nlgroeit stelden deze lijst samen van snelgroeiende bedrijven.


Het bureau helpt organisaties bij het vlekkeloos organiseren en maken van content. Crossphase groeit onder meer doordat steeds meer bedrijven zelf content uitgeven en inzetten op contentmarketing en storytelling. Meer dan 70 werknemers van Crossphase creëren, beheren en optimaliseren content voor bedrijven als Albert Heijn, Rabobank, DSM en NS. 

Om tot deze snelle ontwikkeling te komen, maakt Crossphase gebruik van de zogenaamde Growth Assembly. Een uniek samenspel van de mens, zijn of haar kennis en een bloedfanatiek streven naar resultaat. Dat levert niet alleen fantastische verhalen op, maar ook een hoop welzijn. Want als iets voorop staat bij Crossphase, is dat het wel: welzijn van professionals en onderneming. Vitale professionals leveren immers een vitale organisatie op.

Eerder won Crossphase al 4 FD-Gazelle awards.  


Bureaus

Media

Marketing