Krasloten lanceert nieuwe campagne met Mimoun Oaïssa en René le Blanc

30-04-2021 (12:35) - Economisch

Van online shoppen tot video on demand en maaltijdbezorgingen. Mensen willen vandaag de dag zo kort mogelijk wachten… Dit is het inzicht achter de nieuwe campagne van Krasloten, de enige loterij waarbij je meteen weet wat je hebt gewonnen. In de nieuwe commercial spelen Mimoun Oaïssa en René le Blanc de hoofdrol.
 
Mimoun laat, toegezongen door René, op aanstekelijke en energieke wijze zien wat consumenten vandaag de dag willen: ze willen het NU. Gelukkig is Krasloten de ‘Loterij van Nu’. Want met Krasloten kun je winnen, zodra je het lot in je handen hebt.

“Met deze campagne vervolgen we met Krasloten de ingeslagen weg door aan te sluiten bij de huidige tijdgeest. De wereld van instant plezier en gemak. In deze wereld gebeurt alles nu, omdat dat nu eenmaal kan in de wereld van nu. We vertalen dit door naar ons merk, want ook bij ons hoef je nooit te wachten op de uitslag.” vertelt Raffaele Fiorini, Business Director Krasloten en Lucky Day bij Nederlandse Loterij. “De nieuwe campagne is de aftrap van het volgende hoofdstuk van ons merk en ontwikkeld in samenwerking met creative agency TBWA\NEBOKO.”
 
Mimoun speelt niet alleen een hoofdrol in de commercial. ‘De Loterij van Nu’ wordt verder tot leven gebracht via de activatie “Nu met Krasloten”. Mimoun gaat hierin mensen verrassen door hun wensen nu mogelijk te maken.

De nieuwe campagne van Krasloten is vanaf NU te zien op TV en via online video en op social. 
 

Credits

Klant: Krasloten
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Pink Rabbit 

Bureaus

Media

Marketing