Martin Sorell legt driehonderd miljoen euro neer voor MediaMonks

Martin Sorell legt driehonderd miljoen euro neer voor MediaMonks

10-07-2018 (13:22) - Economisch

De voormalige baas van WPP heeft hiermee zijn eerste wapenfeit sinds zijn onvrijwillige vertrek, en hij heeft de deal doorgezet ondanks dat WPP juridische stappen heeft proberen te ondernemen tegen de aankoop van MediaMonks door Sorrell. 


Martin Sorell: “This represents a significant step in building a new age, new era, digital agency platform for clients." Zijn functietitel binnen MediaMonks is 'Senior Monk.' Sorell: "“MediaMonks’ roots are totally in new media, and data, content and technology. Our next moves will be to build this platform further and to add meaningful data analytics and digital media buying. The company will be a unitary one with MediaMonks as its core.”

 

comeback

De deal betekent een comeback van Martin Sorrell, die eerder WPP moest verlaten vanwege geruchten over pestgedrag binnen de organisatie en het bezoeken van prostituees.

 

 


The Guardian

RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing