Perry opent nieuwe flagshipstore in Utrecht

26-03-2018 (11:23) - Economisch

Na Amsterdam is Utrecht aan de beurt. Dit is een logische tweede keuze, want Perry is al bijna 100 jaar aanwezig in de Domstad. Met de komst van Nieuw Hoog-Catharijne, besloot Perry om zich in de nieuwbouwvleugel van de grootste shoppingmall van Nederland te vestigen.
 
 
De nieuwste flagshipstore introduceert vanaf 21 april een Experience Box, een multifunctionele ruimte waar kleding gepersonaliseerd kan worden en van waaruit verschillende events, trainingen en try outs worden georganiseerd. Zo kun je straks jouw favoriete shirt bedrukken met naam en rugnummer van jouw voetbalheld of kiezen voor jouw eigen persoonlijke opdruk en nummer. De events in de Experience Box worden georganiseerd in samenwerking met de merken waaronder Nike, adidas, PUMA en O’Neill. Maar ook lokale (sport) ondernemers kunnen in een partnership met Perry deze ruimte gebruiken voor actieve events.


learnings

In de Utrechtse flagshipstore wordt het nieuwe Perry winkelconcept verder uitgerold. Het concept werd geïntroduceerd in december 2016 in de Kalverstraat te Amsterdam,. Er zijn verschillende learnings getrokken uit de ervaringen in de hoofdstad en deze zullen worden meegenomen in de nieuwste flagshipstore. De nieuwe Perry valt op door het gebruik van verbeterde technieken en een persoonlijke aanpak. De indeling van de winkel is aangepast om beter aan te sluiten bij het winkelgedrag van de consument en er is meer ruimte gemaakt voor kids collecties. 
De in Amsterdam geïntroduceerde SafeSize scan was tot nu toe bij Perry exclusief voor de running categorie beschikbaar. In Utrecht zal 'Your Personal Fit' met behulp van de 3D-scan het juiste schoenadvies geven voor volwassenen én kinderen en naast schoenen voor running ook beschikbaar zijn voor voetbal- en wandelschoenen.

Bureaus

Media

Marketing