Sam Feldt start crowdfunding campagne voor Fangage

29-05-2019 (13:42) - Economisch

Via het platform Symbid is de Nederlandse DJ, producer en ondernemersgeest Sam Feldt,  een fundraising campagne  gestart voor zijn bedrijf Fangage. Het bedrijf wil tussen de € 300.000 en €600.000 ophalen Het heeft na de private fase ruim € 200.000 binnengehaald bij grotere investeerders. Een belangrijk onderdeel van deze campagne is de publieke fase die nu is aangebroken.

Beroemde DJ’s, artiesten, sporters en influencers hebben miljoenen fans op social media platformen zoals Facebook en Instagram, maar ze weten niet wie hun fans nu eigenlijk zijn en met hen in contact komen wordt bemoeilijkt doordat de platformen het bereik en betrokkenheid beperken.
 
Influencers moeten betalen om hun eigen fans te bereiken waardoor het moeilijk is om ze ook daadwerkelijk te bereiken en er geld aan te verdienen. Fangage biedt Fan Relationship Management (F.R.M.) portals waarmee influencers belangrijke gegevens over hun fans kunnen verzamelen in ruil voor exclusieve content. Met behulp van het Fangage-platform krijgen de influencers de controle over hun data terug, kunnen ze direct contact leggen met hun fans en de naamsbekendheid van hun merk vergroten. 
 
Bekijk het filmpje over Fangage hier.
 

Bureaus

Media

Marketing