Startup Moodus maakt onderzoek eenvoudiger en goedkoper

20-02-2019 (09:48) - Economisch

De Nederlandse startup Moodus heeft €150.000 opgehaald bij verschillende angel-investeerders. De technologie die Moodus heeft ontwikkeld kan een compleet klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren op een goedkope, snelle en eenvoudige manier en zonder tussenkomst van een onderzoeksbureau. Onder andere Heijmans, het Nationaal Militair Museum en het Langeland Ziekenhuis in Zoetermeer maken al gebruik van de diensten van Moodus.

 

“Het is onze ambitie om ervoor te zorgen dat organisaties geen duur onderzoeksbureau meer nodig hebben om hun klanten te begrijpen,” vertelt de founder van Moodus, Ahmed Ali.  “Onze technologie gaat veel verder dan de bestaande feedback-zuilen, die vaak gebruik maken van smileys. De Moodus-terminals kunnen complete klanttevredenheidsonderzoeken uitvoeren, met een response tot honderd keer hoger dan bij andere methoden van tevredenheidsmeting.”
 

Doorlopend klanttevredenheid meten

 
Met Moodus kunnen organisaties doorlopend de klanttevredenheid meten door op een slimme manier vragen te stellen aan hun bezoekers via terminals. De verkregen gegevens zijn in een dashboard realtime in te zien. Deze data geven inzicht in welke processen goed gaan en waar ruimte is om de klanttevredenheid te verbeteren. Zowel het uitvoeren van het onderzoek als het verkrijgen van de resultaten gaat vele malen sneller dan bij standaard klanttevredenheidsonderzoek. Dit bespaart de organisatie tijd en zorgt voor lagere kosten.
 

Bureaus

Media

Marketing