Nieuwe identiteit De Slegte en Selexyz

15-11-2012 (08:30) - Marketing

De Nederlandse boekwinkels van De Slegte en Selexyz worden vandaag in één landelijke operatie voorzien van een nieuw logo. Dat logo, een vraagteken, symboliseert de dialoog die eigenaar ProCures van de boekwinkelketens de komende maanden aangaat met de consument van boeken en tijdschriften. 
 
Algemeen directeur Paul Dumas: ‘We zullen vanaf deze week iedereen met een hart voor boeken betrekken bij onze missie: de ontwikkeling van de meest innovatieve retailformule van Europa. De komende weken vragen we consumenten om hun suggesties met ons te delen op het web en in de winkel. De speciale site www.vraagteken.info zal die ideeën kanaliseren. Ook organiseren we een serie debatten op universiteiten over de toekomst van het gedrukte woord.’
 
In Groningen, Leeuwarden, Arnhem, Nijmegen en Eindhoven, steden met twee vestigingen, worden de activiteiten geconcentreerd in één filiaal, dat een nieuwe uitstraling heeft gekregen. Lokaal worden deze week – in Eindhoven volgende week – allerlei activiteiten georganiseerd om de vernieuwingsfase in te luiden. 
 
De komende maanden zullen ook in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Den Bosch, Tilburg, Breda, Almere, Utrecht en Maastricht de bestaande vestigingen worden samengevoegd. De vestigingen in Haarlem, Apeldoorn, Zwolle en Enschede worden eveneens voorzien van een nieuwe uitstraling. De winkel in Hilversum zal in de loop van het voorjaar worden omgebouwd.
 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch