AD nieuwe mediapartner van KNLTB

20-02-2018 (10:49) - Marketing

AD wordt de nieuwe mediapartner van de KNLTB. De tennisbond en de Persgroep Nederland sluiten daarvoor een meerjarige overeenkomst. Dit is vandaag bekendgemaakt. Het doel van de samenwerking is gezamenlijk meer aandacht voor tennis te creëren, van professioneel niveau tot competities en recreatief tennis in de regio.


Erik Poel, 
Algemeen directeur van de KNLTB: ”Het is onze ambitie meer mensen meer te laten tennissen. Zichtbaarheid en aandacht voor tennis is daarbij essentieel. Met het AD en de regionale dagbladen zijn we in staat niet alleen landelijk maar ook regionaal mensen enthousiast te maken voor tennis. Daarmee brengen we tennis nog dichterbij de mensen en stimuleren we hen (meer) te gaan tennissen bij een vereniging, competitie te spelen of gewoon voor de gezelligheid te spelen." 


Technisch directeur Jacco Eltingh: “Aandacht voor de prestaties van onze Nederlandse toptennissers, talenten en het internationale toptennis is van groot belang voor de beleving van tennis. Successen inspireren en motiveren mensen. Samen met het AD hebben we meer impact in Nederland en maken we de tennissport nog groter.” 


Lauren van der Heijden, 
Directeur Corporate Sales De Persgroep: “AD is actief op sportgebied en werkt nauw samen met onze regionale dagbladen. Ook daar zullen de lezers kunnen profiteren van de samenwerking met de KNLTB. Tennis is één van de grootste sporten in Nederland, en onze lezers lezen er graag over.”


Bureaus

Media

Economisch