Albert Heijn lanceert jaarabonnement 'Mijn Albert Heijn Premium'

25-10-2021 (09:48) - Marketing

Albert Heijn introduceert als eerste supermarkt in Nederland een 'omnichannel' abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium. Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen nog meer besparen op hun dagelijkse uitgaven. De lancering van Mijn Albert Heijn Premium is een volgende stap in de digitalisering van het uitgebreide klantprogramma van Albert Heijn.

Met Mijn Albert Heijn Premium vergroten klanten op een makkelijke manier hun persoonlijk voordeel. Voor €12 per jaar kunnen zij als Premium-lid tot meer dan honderd euro besparen. Het abonnement bestaat onder meer uit 10% korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles, tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen per week en 10% korting op de Albert Heijn Bezorgbundel.
 

Samenwerking met andere merken

Met Mijn Albert Heijn Premium geeft Albert Heijn verder invulling aan de samenwerking met de andere merken van Ahold Delhaize in Nederland. Binnen het abonnement krijgen klanten korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van bol.com.

Bureaus

Media

Economisch