And Now This ontwikkelt merkconcept voor BLÊR

21-06-2021 (10:59) - Marketing

Op 18 juni opende karaokebar BLÊR zijn deuren. Brand building agency And Now This ontwikkelde de naam, het merkconcept, de branding en communicatie voor deze nieuwe hotspot waar je naartoe kunt om stoom af te blazen. ‘Liberating Karaoke’ noemen ze het. 
 
Soms moet je dingen gewoon even van je afschreeuwen. Zeker na een moeilijke periode van lockdowns en allerlei beperkingen is het belangrijk dat je emoties niet opkropt, maar ze af en toe de vrije loop laat. Er is nu een plek waar dit schaamteloos kan: BLÊR – Liberating Karaoke. Je hebt de keuze uit 7 privé booths waar je met kleine groepen terecht kunt om te ontladen. 
 
De oprichters, Raoul Farla en Torsten Heeres, benaderden And Now This om het merk en de naam voor de karaokebar te ontwikkelen. Creative Directors Paul Bakker en Jeroen de Korte ontdekten dat als je uit volle borst meeblêrt met je favoriete liedje er dopamine en endorfine vrijkomen, de hormonen die zorgen voor een geluksgevoel.
 
Jeroen de Korte, co-founder And Now This: “Naast dat het gewoon leuk is om met een groep je longen uit je lijf te zingen, geloven wij ook erg in de therapeutische werking. Zeker in deze tijden lijkt het ons goed dat je de boel niet opkropt maar je af en toe lekker laat gaan. We hebben dat gegeven doorgevoerd in het hele merkconcept en alle communicatie uitingen.”
 
Raoul Farla, co-founder BLÊR: “Wij waren vanaf moment één ontzettend enthousiast over de naam en het merkconcept. Wij zijn ervan overtuigd dat zingen een belangrijke rol kan spelen in heel wat stress- en zelfbeeldgerelateerde problemen. Je zou blêren kunnen zien als een soort mindfulness. Karaoke is gezond! Daarom zijn we ook overdag geopend, niet alleen ‘s avonds met een drankje.”
 
BLÊR - Liberating Karaoke is geopend sinds 18 juni en bevindt zich op de benedenverdieping van Bleyenberg op de Grote Markt 10 in Den Haag. Ga voor reserveringen naar www.blerkaraoke.nl

 


Bureaus

Media

Economisch