AXE gaat voor goud met nieuwe geur

11-04-2018 (15:00) - Marketing

Om de nieuwe geur van AXE te promoten is er door consumenten een 14-karaats gouden bodyspray te winnen, die 25.000 euro waard is. De geur die, hoe kan het ook anders, AXE Gold heet, is een combinatie van Old Wood en Dark Vanilla en in de goedkope variant gewoon te koop bij Kruidvat.


Om de nieuwe bodyspray te presenteren en de win-actie te promoten, laat AXE replica’s van de gouden deodorantbus zien in showcase-Mupi’s van JCDecaux. Voor deze Buitenreclame-Special heeft JCDecaux van zijn vrijstaande reclamepanelen een aantal gouden displays gemaakt. De showcases hebben een goudgekleurde omlijsting, en een glimmende gouden achterwand. Te zien zijn de reguliere bodysprays van AXE Gold, terwijl in het midden de gouden variant staat. 

 

innovatie en ambacht

De gouden bodyspray is ontwikkeld door de nieuwste 3D-printtechnieken te combineren met ambachtswerk van de goudsmid. De gouden bus kan straks echt worden gebruikt. Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking van Unilever, AXE, Mindshare, Kinetic en JCDecaux en is tot en met 17 april te zien in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Breda. 


Bureaus

Media

Economisch