Bacardi medewerkers gaan Back to the Bar

07-02-2019 (09:31) - Marketing

Bacardi medewerkers zetten vandaag massaal hun 'out of office' aan. Ze bezoeken in het kader van 'Back to the Bar' lokale hotspots in steden over de hele wereld en gaan daarmee terug naar de roots van het bedrijf. Hiermee moedigt Bacardi hen aan om te blijven denken als verkopers en op die manier invloed uit te brengen.


Binnen 16 uur bestormen de medewerkers in 130 steden meer dan duizend bars. 'Back to the Bar is gebaseerd op ons geloof dat onze merken in bars opgebouwd zijn, niet in boardrooms. Het is belangrijk terug te grijpen naar onze roots om op dezelfde manier na te denken als onze oprichters dat al deden, en om zelf te ervaren en te zien hoe onze business, onze bars en onze consumenten veranderen', zei Mahesh Madhavan, CEO van Bacardi Limited. 


Vandaag streeft Back to the Bar ernaar om influencers vanuit de organisatie te ontketenen, met als doel om meer dan 5000 unieke posts te genereren vanuit #BacktotheBar. Daarbij worden trends als 'drink minder, maar beter' en 'Instagrammable handgemaakte cocktails' belicht. In Nederland gaan medewerkers van Bacardi onder meer naar De Tulp in Amsterdam en De Zalm in Gouda.

 

 


Bureaus

Media

Economisch