Bidfood lanceert ChapChap, platform voor en van de horeca zonder winstoogmerk

20-07-2020 (11:35) - Marketing

In september lanceert online groothandel Bidfood ChapChap: een platform voor en van de horeca om toekomstige gasten te bereiken. Het platform helpt ondernemers om op een eenvoudige manier te communiceren met gasten. ChapChap biedt handvatten om het succes van ondernemers te vergroten, zonder winstoogmerk. Het platform wordt de komende maanden verder ontwikkeld en uitgerold. Horecazaken in heel Nederland kunnen zich vanaf vandaag aanmelden.
 
Horecaondernemers zijn continu bezig met vragen als ’Hoe krijg ik mijn zaak vol?’ en ’Hoe vergroot ik mijn (bezorg)omzet?’. “Direct na de start van de lockdown op 15 maart hebben we onze klanten en de hele horeca geadviseerd en opgeroepen om in contact te blijven met hun gasten”, licht Dick Slootweg, CEO van Bidfood, toe. “Blijf in contact met je gasten, laat ze over jouw zaak praten. Zo maak je de meeste kans om deze periode door te komen en kun je gaan bouwen aan een toekomst, zodra versoepeling mogelijk is.” Ook nu doet Slootweg nog steeds deze oproep.
 
Op het platform ChapChap vinden horeca en gasten elkaar. Horecazaken kunnen een profiel aanmaken om zichzelf te presenteren en worden vervolgens door ChapChap in de spotlight gezet. Het biedt gasten de mogelijkheid om te genieten van eten, drinken en de mooiste horecazaken. Via ChapChap kunnen gasten in heel Nederland ook direct bestellen, afhalen en reserveren bij hun favoriete lokale zaak, in plaats van te bestellen via de bekende reserverings- en bestelsites. Het platform heeft geen winstoogmerk, alle inkomsten vloeien direct weer terug richting de horeca.
 
Horecazaken kunnen zich per direct aanmelden. Meer informatie is te vinden op chapchap.nl. Begin september wordt het platform geïntroduceerd bij de consument. 

Bureaus

Media

Economisch