Bierportfolio Grolsch uitgebreid na succesvolle proeverij

05-03-2019 (12:15) - Marketing

Grolsch Klassieke Blond en Grolsch Saison zijn vanaf deze week landelijk verkrijgbaar. De vele enthousiaste reacties van bierliefhebbers heeft bierbrouwer Grolsch doen besluiten om de bieren op te nemen in haar bierportfolio. 


Beide speciaalbieren waren als onderdeel van de Grolsch Proeverij tot nu toe alleen tijdelijk op tap verkrijgbaar bij vijftig geselecteerde Grolsch horecagelegenheden. De Grolsch Klassieke Blond en Grolsch Saison zijn respectievelijk het tiende en tweede bier van de Grolsch Proeverij, beide ontwikkeld door Meesterbrouwer Marc Janssen.


proeverij

Als onderdeel van de Grolsch Proeverij wordt bierliefhebbers actief gevraagd naar hun mening over de nieuwe bieren. Op basis van hun feedback bepaalt Grolsch welk bier landelijk wordt geïntroduceerd en of er eventueel kleine aanpassingen aan de receptuur nodig zijn.


Sinds de introductie in 2017 heeft de Grolsch Proeverij vele positieve reacties gekregen. Juan Perez, Brand Manager Grolsch Speciaalbieren: 'Vier van de bieren hebben we kort na de Proeverij opnieuw geïntroduceerd en opgenomen in ons bierportfolio. En er volgen er nog meer! Vanwege het succes van de Grolsch Proeverij gaan we de komende maanden het aantal geselecteerde Grolsch horecagelegenheden uitbreiden van 50 naar 150. De Proeverij krijgt daarmee een landelijke dekking.' 
 


Bureaus

Media

Economisch