BinckBank sponsor De Avondetappe

04-07-2018 (11:30) - Marketing

BinckBank verbindt komende maand tijdens de Tour de France haar naam aan het populaire wielerprogramma De Avondetappe van de NOS.
 
BinckBank is vanaf zaterdag 7 juli dagelijks aan de start en aan het eind van het programma op NPO1 te zien in een opvallende billboard met de tekst: “BinckBank, supporter van NOS De Avondetappe”. Daarmee zet BinckBank een volgende stap in de wielerwereld, nadat de bank vorig jaar voor vijf jaar haar naam verbond aan de BinckBank Tour. Deze grootste meerdaagse wielerronde door Nederland en België werd in 2017 gewonnen door Tom Dumoulin.  
 
Het opnieuw door Dionne de Graaff en Herman van der Zandt gepresenteerde De Avondetappe was het afgelopen jaar met gemiddeld 969.000 kijkers het populairste wielerprogramma op de Nederlandse televisie.
 

Wielrenners en beleggers

,,De sponsoring en zichtbaarheid van BinckBank in De Avondetappe past goed binnen de huidige strategie van de bank om een bredere financiële instelling te worden voor een breder publiek. BinckBank wil Nederlanders daarbij helpen om sparend en beleggend financieel onafhankelijk te worden”, aldus Daniël Oosterwaal, marketing manager bij Binck Nederland.  

 

Bureaus

Media

Economisch